< Till bloggens startsida

Happy Pride!

Den här helgen har jag spenderat i glitter och regnbågar. Har fått för mig att någon i förbifarten nämnde att Brighton är europas gay-huvudstad. Och jag skulle kunna tänka mig att det stämmer rätt väl. Pride här är typ större än 17maj i Norge, eller Torsås marknad i Torsås. (ni hajar viben) 
 
Jobbade hela helgen på min nya härliga bar! Hällde upp färgglada shots och dansade till YMCA. 
Här kommer massa bilder. 
 
Här är en bild på oss bakom den provisoriska gatubaren.
 
 
Här är en bild på Chmiel som är glad för att han får hålla i flaggan. 
 
 
Och här är en bild på en man i guldfillingar som inte lämnade vår sida en sekund under hela helgen. (Jag tror att han verkligen verkligen gillade musiken)
 
Här är ännu en bild på min kompis Chmiel + vår lunch. Tätt gladpackad pizzahög.
 
 
Och här är en bedårande söt bild på mig i glitter och fluga. 
 
 
Brighton pride är från och med nu en av mina favorithögtider. Pride och jul och semmeldagen. Och min födelsedag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0