< Till bloggens startsida

Jag bor i Brighton nu

Kul att bloggen andas lite liv igen! Tummen upp.

Jag kände mest för att säga hej, jag lever också. Jag bor i numera i Brighton och tillbringar dagarna med att göra experimentativa mönster i morgonkaffet till folk som kallar mig "darling". (Imorgon åker jag hem till Svea för stordåda midsommarfirande och kvalitetstid men min lilla familj. Jag tar även med mig mina två engelsmän, vilka båda är hyperhajpade över den här semestern. De senaste veckorna har vi kedje-lyssnat på ABBA och övat svenska fraser.

Nu ska jag leta upp Frankies Pass. Jag tror jag såg det i strumlådan för någon vecka sedan.

Och här är en bild på när jag väntar på att torktumlaren i tvättautomaten ska bli klar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0