< Till bloggens startsida

Måns i Singapore Woop Woop

Tjabba tjena hallå!

Det är så att jag också är på utländsk mark, dock inte på Island (vilket hade varit ett sjukt sammanträffande) utan i Singapore! Jag ska va här rätt länge då jag ska börja plugga men det gör jag inte förrän den 7 augusti så nu försöker jag ha lite semester. Kom hem igår kväll och hade den absolut roligaste Taxichaffören ajg haft. Tog han 2 minuter sen hade han berättat om att presidenten är skit,  att alla religioner är lika och byggs på siffran 3. Att hans favorit kurs var ”intercourse” samt gett mig massa livstips. ”if someone hurts you, just smile at him”. Hostelet jag kom fram till och bor i  är väldigt mysigt dock mest familj och lite äldre perosner, verkar inte riktigt va högsäsong men gör mig inte så mycekt hinner jag va lite själv innan skolan börjar. Idag har jag bara gått runt i stan och får säga att Singaproe centrum är sjukt cola med sina skyskapor och stora byggander. Väldigt fräscht och känns säkert, vilket är lite skillnad från min senaste resa i Syd Amerika. Vad mer kan man säga, ska gå på en Walking tour imorgon och sen får jag se vad jag hittar på! Ska föröska va duktig och uppdatera lite.

 

 
 

 

Hejsans svejsan

Måns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0