< Till bloggens startsida

Afrikauppdate

Hej & Hallå alla glada!

Uppdatering gick ju som sagt lite sisådär.. Men nu sitter jag här och dricker öl på en namibisk bar. Och det finns wifi!! Imorgon ska vi upp tidigt och kolla på djur. Tydligen finns det goda chanser att se hela bigfive på en dag, hejaheja!

Annars? Jag umgås med världens härligaste gäng och upplever hela dagarna! Vi har bland annat kollat pingviner, bestigit berg (antagligen kulle enligt Carro, men hängde på klippor och höll fast för mitt liv, så det får väl räknas?). Sen har jag varit i Kapstaden, varit på fester (på senaste uppträdde jag och en tjej med zlatanlåten för allesamman). Sen har jag blivit ombedd att flytta för att jag pratar sönder gubbarna på bussen, blivit hånad av min frisyr av tanterna (på skoj hoppas jag). Jag har dykt med vithajar, hoppat fallskärm (coolaste ever!!) varit i öknen, haft bushcamp, sandboardat, kollat på världens finaste soluppgång och idag kollat på geparder. Nu är det middag så hinner inte mer, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0