< Till bloggens startsida

PaketPackarKaos i Igelösa

Hejhej hemma i julruset!


Hoppas ni alla lyckligt fyller knäckformarna med perfekt lagomkokad knäcksmet, smuttar på en kopp varmt te och melodiöst nynnar på Carolas "Nu tändas tusen julljus"! För det är väl så julen ska tas!

Igår styrde vi kosan hem till Igelösa för lite paketpackning, glöggning och lackning. Mycket mysigt, om inte innan satte detta minst sagt liv i julstämningen!

Måns pimpade sina paket lite extra. Och extra fina blev dem också!

Nu ska jag tassa bort till köket i mina raggsockor, ta mig en nybakad lussebulle och krypa ner under duntäcket. Kanske titta på en julfilm eller läsa en julbok.
Ty så juligt idylliskt måste jag liksom fortsätta min kväll nu efter ett sådant juligt inlägg!

Och grattis till er alla på undergångsdagen också förresten!

 

Antingen gör något helt fruktansvärt ont. Eller så är något lika fruktansvärt roligt.

Jag lämnar det öppet för personlig tolkning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0