< Till bloggens startsida

En Allmän Update

 Hej kära followers!
 
Här sitter jag på en av familjen Wetterstads stadiga köksstolar med Lovis i knät. Och när jag nu kommit till min fjärde kopp halvljummet te fick jag plötsligt lite blogg-cravings. Så, här är en snabb update för vännerna (varav en är och viftar i Afrika)
 
 
Kan ju passa på att berätta att vi hörde av systerMaria igår för första gången på typ en månad... Hon hade ambitioner om att blogga under resan med det verkar ju ha gått lite sisådär med det. Så jag är helt enkelt här för att förmedla att hon lever och frodas i sin rosa buss. I förrgår hoppade hon fallskärm och det var enligt henne själv det bästa hon gjort (sen morsan föddes!)
 
 
 
Elin. Honhastar omkring hemma i Igelösa. I själva verket hann hon faktist ringa mig alldeles nyss. Hon har duchat men eftersom henness äggklocka till väckningsalarm inte går att snooza så försov hon sig. vilket i sin tur ledde till att hon hann sucha men INTE tvätta håret. Men hon är förhoppningsvis påväg hit nu!
 
Måns. Han ska till tandläkaren idag. Därför kan han inte luncha med oss!
 
Och så lille jag. Det är ju Rygby idag!
(Därav detta halvtaskiga inlägg..)
Bäste Måns har kirrat biljetter till oss! (plus att han valde de tajtaste tröjorna...)
Nu ska jag gå och köpa klementiner och gifflar. Det är liksom den ultimata matsäcken.
 
Lev väl
och må Kagg segra!
 
 
Här är Karl Peter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0