< Till bloggens startsida

FarsdagSushi

Kära kära folket,
 
Hoppas ni har det bra och att vardagen ter sig som ett positivt rus. (Vet inte riktigt var det kom ifrån men det lät ju trevligt iallafall, så vill jag att min vardag ska se ut!)
 
Eftersom jag sex dagar i veckan viger mina eftermiddagar och kvällar åt att knåda små risklumpar med fiskbitar ovanpå har jag blivit ganska haj på det.
 
Därför, för att visa vad jag går för och för att det i söndags var farsdag bjöd jag och mina två småsyskon far och mor på en enastående japansk sushimåltid!
 
Jag lagade maten, Annika gjorde Creme Caramel med bravur och Olof dansade runt köket till tysk tecno.
 

Annars då?
Jo, jag är riktigt sprudlande glad! För jag har precis bokat flygbiljetter till Guatemala. 
Så är det. 
Den 13 januari åker jag och Maria till Sydsmerika och vi tänker inte komma hem förräns det blivit ordentligt varmt i Sverige!
 
Nu kom favvoEpan in genom dörren❤

Kommentarer
stefan w

En fantastisk farsdagsmiddag blev det. TACK!

PS Guatemala ligger i Mellanamerika :-)

2012-11-21 @ 15:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0