< Till bloggens startsida

Påväg till Afrikat

Hej kompisar och alla övriga! (ni väljer själva vilken kategori ni vill tillhöra)

Nu sitter jag på bussen till Stockholm, ska vara framme om en halvtimma typ, ta flygbussen till Arlanda och sedan träffa resten av resgänget (dvs. typ 50 helt okända främlingar (vet, främlingar brukar vara tämligen okända...)) vid halv sex. Ska bli jättekul!

Annars? Försöker just nu mest hålla nerverna i styr och hålla toadörren, som är av en sån där typ som tenderar att öppna sig varje gång som busschauffören (som för övrigt heter Mats, fint va?) bromsar, stängd. Har rastat i Ringarum också, fått en hejdå kram av Eva Petterson som också ska till Afrika (!) och än en gång ringt oh sagt adjö till mina fina vänner.
Fem veckor går fort så vi ses snart, men först ska jag ha grymt skoj!! Ha det, uppdaterar nästa gång det finns internet, puss!

Såhär ser utsikten ut från mitt fönster just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0