< Till bloggens startsida

Vardagslivet

Idag började allas vår dag med en liten aning för mycket intagen mat. Det var nämligen dags för sista allihop-hänget innan Marias avresa till Afrikat! Så det firade vi med hotellfrukost på Slottshotellet. (Nä skojar, klart vi inte firade, vi tog bara ett fint farväl-vi-ses-snart-igen). Det var gott! Men inte lika gott som Scandics. För på Scandic har de bacon.
 
Annars då? Annars gör jag mitt bästa för att planera upp mitt framtida liv. Alla mina tre bloggkompanjoners våraktiviteter är så gott som klappade och klara, och här sitter jag och har iiingen aaaning! Det finns ju så MYCKET man kan göra och så lite tid att bestämma sig! Men det är en härlig känsla ändå - att nu kan jag göra nästan precis vad jag vill! Coolt. Dags att uppfylla drömmar, så att säga. Eller iallafall dags att testa något nytt. Eller något i den stilen, vet som sagt inte alls. Så det är kanske dags att börja fundera snart.
 
Men först ska jag se ett (eller två) avsnitt av Vänner. Och sen kanske städa mitt rum. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0