< Till bloggens startsida

Lulla' Massa SushiLulla'

God Morgon Världen!

Nu ni, kära vänner, ska jag pallra mig iväg till min dagssyssla. Jag är nämligen sushikock för tillfället och idag ska jag rulla rullar i åtta timmar...

Chefen och han lilla lilla fru är urgulliga! Speciellt när det försöker tilltala mig!

"Caloliraa, du maste lulla lullaa'"

(Ni måste föreställa er en liten kinesisk dam med extremt kinesisk och näsal ton

-mycket gulligt!)

 

Fast en sak som inte är lika gulligt är jag i kockhatt... usch. Det är en lång, rätt tajt mössa vilken är menad att lite avslappnat hålla håret på plats. Men ack nej. På mig sticker öronen rakt ut, jag ser fruktansvärt skallig ut och så har jag ett himla skå med att få den att inte glida ner vid ögonbrynen.

Det ser ut som en riktigt ful och opasslig hiphop Durag

Ungefär såhär:

Om ni har vägarna förbi, kom gärna och ät!

Men jag kommer demonstrativt vara vänd mot väggen!

HejHå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0