< Till bloggens startsida

en spännade dag

Hej!

Här sitter jag dagen efter imorgon med inget körkort, ont i huvudet och en öppnad petflaska framför mig. Hur hände det här? Jo det ska ni nu få läsa, spänn ögonen ordentligt för detta är spännande.

 

Okej, vem lurar jag, vem f** kommer läsa detta inlägget när man kan läsa om en hel tågluff i förra och kommande inlägg. Hur kan en dag i Kalmar vara spännande, aja man får väl försöka

 

Gårdagen var dock en väldigt mysig dag som började med arbetssökande på Åbyskolan samt gym innan jag satte mig ner och läste. Visst är det spännande. Hann även vara med på ett informationsmöte från AF, kan vara det tråkigaste som jag varit på. Om Någon av våra läsare (hehe) har Haft Angela Stridh i Engelskan och kommer ihåg hennes grammatiklektioner i Engelskan, det var inte ens i närheten av tråkigheten som uppstod vid detta tillfälle. Men se började det roliga. Jag utmanade Mille, Oliver Bergman och Max på bowling, dock slutade jag tre men jag var nöjd ändå. Mille och Jag fortsatte vårt äventyr där nästa anhalt var Bio. Filmen Modig såg vi. Den får tre pannkakor av fem och en halv möjliga. Musiken får dock en hel omelett i betyg. Efter ha skyndat sig hem så var det utgång som gällde. En utgång som tyvärr inte kommer gå till historien, var inte så mycket folk och inget gratis vin. Men nu är det slut på Vallen så nu gråter vi. Just det jag har tappat mitt körkort också vilket inte är så bra, men det brukar lösa sig på någotvis.

 

Det var en jävligt spännande resumé av min spännande dag, jag är inte alls avundsjuka på mina bloggkollegor.

 

Puss och kram nu ska jag gå på auktion med polisen

/ Ginger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0