< Till bloggens startsida

Bildbomb 2: Bushcamps och bussluncher

Här kommer ett till litet bildgäng! Får ordning på dem sakta men säkert. Hade totalt glömt bort att jag har massor av mobilbilder att lägga in också men det problemet tar jag nog itu med en annan gång. Typ i höst.
 
Några av de absolut mysigaste tillfällena på resan var då vi bara ställde bussarna nånstans längs vägen, smällde upp presenningarna och sov på busstaken. De bästa måltiderna var också de vi lagade och åt mitt ute i ingenstans bland bergen. Allt smakade liksom så mycket bättre då!
 
Här har vi precis haft vår första bushcamp och utefrukost! Jag var taggad. Coolt att sova på taket tyckte jag!

Jääättelångt tåg tuffade förbi under en fotopaus.
 
Annat busslunchställe. Här bodde folk.
 
Häst/mula/mulåsna, så fin! Även med mat i ansiktet.
 
Någon hade tappat sin sko.
 
Rosa bussar!
 
Några spelade volleyboll! (Jag också sen. Det var då alla blev sjukt positiva och gjorde hejarop så fort jag rörde bollen, vet fortfarande inte riktigt hur jag ska tolka det ...)
 
Och här lagas det mat i solnedgången! Sen åt vi med pannlampor. Helt okej praktiskt tills någon fick för sig att prata med en och därmed lyste en rakt in i ögonen - blind!
 
Blev lite fler bilder nu men det är så kul att pyssla med! Hoppas att ni inte misstycker.

Buenos Nachos! Nu ska jag ta en kopp te.

Kommentarer
Annie

Åh, så kul att se bilder. Verkar vara hur fint som helst överallt! Inspirerande :D

2013-04-24 @ 06:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0