< Till bloggens startsida

Bildbomb 3: Lite från Argentina

Hittade inte så många kul bilder från Argentina, men i Mendoza var vi på vinprovning och sen campingfest, och Saltahotellet hade fin innergård. I Salta var vi ju på ridning och rafting också men då hade jag inte med mig kameran ... Lägger upp lite bilder på fina ställen vi pausade på också, som vanligt. Naturen!

Grillfesten i Mendoza på världensbästacamping! Grymt rolig fest! (Bilderna från vinprovningen skonar jag er ifrån, för de var varken bra eller speciellt kul. Ni överlever va?)
 
Agnes och Sara på Saltainnergården med vindruvetak. Här åt vi middag som vi köpt på snabbköpet i kvarteret bredvid, mysigt!
 
Bussliv-bild så att ni riktigt får indunkat hur mysigt vi hade det. Fast. Det var ÄNNU bättre än det ser ut på bilden eftersom vi faktiskt pratade med varann emellanåt också. Saknar det jättemycket!
 
Har så många bilder på Christoffer när han ser djup ut till sånahär bakgrundsvidder, så då kan ni ju få se en av dem tänkte jag. Varsågod!
 
En annan gång pausade vi vid coola berg. På bilden Karin, Tobbe och Malin, och ett okänt lite rödhårigt huvud nere i högra hörnet. (Måns? Var du där?)
 
Här var ljuset helt magiskt tyckte jag! Dessutom var hela slätten full av lamor, vet inte om det syns på bilden ...
 
... men iallafall gav alla dessa lamor upphov till ett pingvintåg av rosabussare som ville promenera ner och ta foton. (Jag stannade kvar vid bussen och tog kort på folk såhär istället, det var roligare.)
 
Och en bussdag fyllde Sara år, så då hade vi lite champagnekalas vid vägkanten. Fint ska det ju vara
 
Sådär! Nu har vi kommit lite längre på bildresan. Känns bra, ja?

Ikväll har jag druckit varm choklad!


Kommentarer
Stefan W

Härliga bilder. Välkommen hem förresten.

2013-04-29 @ 18:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0