< Till bloggens startsida

Bildbomb från Yangshuo

Här kommer bilder från min lilla resa
 
Jag med den åtråvärda bollen som gav en tur. Se så glad jag är
..
Delar av Yangshuo och de närliggande bergen
 
Bönder arbetar i den fina naturen.
 
 
 Jobba, Jobba.
 
Filosoferar lite på Li river.
 
Solnedången över Li river
 
Silver Cave!
 
 
Jag och Moon Hill. 
 
Det otroliga landskapet!
 
Den berömda 20RMB utsikten
 
Ljusoperan som jag besökte en kväll. Var riktigt häftigt precis i min stil.
 
Här ser man Banyan tree i bakgrunden, väldigt känt och väldigt gammalt.
 
Lunch med Guiden och hans föräldrar och en kompis till fadern. (guiden är bakom kameran)
 
Älskar reflektionen i vattnet!

Fisketuren där fiskare fångade fisk med hjälp av fåglar. Fåglarna hade ett snörre runt halsen så de inte kunde äta de större fiskarna.
 
Fight Fight Fight!
 
En bild från festen! magiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0