< Till bloggens startsida

Haikingbilder

Bilder från de två haikerna jag gjorde under förra veckan. Det första haiken var mycket finare då landskapet var bättre och muren var byggd på ett helt annat sätt. Andra Haiken var dock inte ful utan fortfarande riktigt fint, men får nöja sig med en andra plats. 
 
Sådana här utsikter var det hela vägen. och som ni ser så är muren helt annorlunda emot den andra haiken.
 
Hamnar lite efter men får ett fint foto
 
Jag var dock inte sist
 
 
Det var brant på vissa ställen
 
sa jag att det var vacker!
 
''
Har kommit lite längre fram!
 
En sista bild från denna otroligt vackra plats.
 
Som ni kommer se på bilderna är den plats jag och några andra haikade på väldigt nära den del av muren som jag och pappa besökte. 
 
Här ser man faktiskt den del jag och pappa besökte
 
 
Ingen kan besegra naturen
 
 
Den delen vi vandrade på
 
Visar mina otroliga dansskills
 
 
En vy över den mer restaurerade delen av Mutanyu
 
Vår väg tillbaka
 
Hikinggruppen
 
 
Det var lite bilder. Förlåt för mina dåliga och osammanhängande bildtexter. Men bättre är jag inte :D
 
/Måns 
 

Kommentarer
Ingrid

Gud vad vackert! Dina menar jag då förstås;)

2013-04-17 @ 10:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0