< Till bloggens startsida

Hong Kong, BABY BILDER

Lite bilder från min Weekend i HK.
 
Tycker denna bild fångar Hong Kong bra. Moderna byggnader, fin natur och en historisk plats.
 
En otrolig mysigpark i ett bostadsområde
 
'
molnen slingrar sig på bergen.
 
Det var dimmigt om man säger så..
 
Till vänster, vad vi såg av Buddhastatyn, Till höger: Hur den ser ut. Det var ju kul att man fick se den live...
 
En av Hong Kongs högsta byggander slåss emot molnen
 
Otrolig utsikt från Victoria Peak
 
En till fantastisk utsikt, här från Hong Kongs högsta byggnad
 
Andra sidan av Hong Kong. Jag har någon kärlek till höga höjder och hus. Så detta är magiskt för mig
 
Hong Kong Island by night. Såg även här ljusshowen, Symphony of light. Var tyvärr en besvikelse
 
Gänget som jag spenderade helgen med!

Kommentarer
Anonym

Visst är det häftigt med höga höjder o hus!! Tur att dimman lättade ! //Tinna, Toves mamma

Svar: Otroligt häftigt, är bland det coolaste jag vet:D Ja, det var riktigt tur!
vannernapavift.blogg.se

2013-04-09 @ 20:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0