< Till bloggens startsida

Lite bilder

Inatt ska jag sova på busstaket under bar stjärnhimmel! Ikväll har vi ätit pasta serverad av en glad liten man inne i stan, jättegott var det. Här är lite bilder från senaste tiden som jag passar på att ladda upp medan vi sitter ett gäng och snackar ölkorv och veganmat över varsin öl på campingen.
 
Bussutsikt
Zipline, roligast på länge. Vill köra Zipline som transport till jobbet eller något, så att jag får åka varje dag!
Här åt vi busslunch idag, Lisa satte sig och kollade in utsikten
Hotellobbyhäng i Cusco
Lunch på Norton i Cusco
Och ett regn- och åskoväder i Puno
 
Ceviche! (Egentligen peruansk fiskrätt men jag tycker det passar rätt bra som hejdåfras också).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0