< Till bloggens startsida

Den eviga väntan mot mittens rike

你好!

Lite halvdålig uppdatering från min sida,  men här kommer en kort sammanfattning vad som har hänt för mig under veckan:

 

Jag har under alla dagar fortsatt med pluggandet av kinesiskan, blir troligtvis klar nästa vecka med Mandarin 2. Känns otroligt skönt att snart kunna släppa det och lägga allt fokus på planering. Stötte på något så sjukt sammanträffande när jag höll på att planera igår. Det är en blogg om Kina som jag har följt ett tag och nu såg jag att skribenten bor i Kalmar, vad är oddsen för det? Och inte nog med det, Han har jobbat tillsammans och känner min Pappa och min farbror. Sjukt vad världen är liten. Så vi två ska ses nästa vecka och prata om Kina. Ska bli riktigt intressant.

 

Förutom detta så har jag varit en kväll hos ElinoOch druckit te och sett Friends, otroligt mysigt som alltid! Men i onsdag var nog höjdpunkten i veckan, då jag och ett gäng från gamla klassen var och åt På Ernesto för att senare åka till min lägenhet och spela sällskapsspel hela kvällen och delar av natten. Var otroligt roligt att träffa alla och höra hur deras planer ser ut. Det är väldigt många som har ändrat sig sedan Gymnasietiden.

 

Imorgon blir det att fira en kusin som fyller 25 innan vår släkting från Norr kommer till Kalmar på söndag.

 

 

Ja nu vet ni vad jag gör. Ha det bra alla vänner!

 再见

/ Måns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0