< Till bloggens startsida

Londonbilder #2!

Bron som är med och går sönder i en Harry Potterfilm! (Hej turist).
Elin x2 på Borough Market (matmarknad). (Man fick provsmaka! Himlen!) (Parentes nummer tre: funderar lite på varför jag bara har en vante på mig ... Det var ju lite halv-snyggt kan jag tycka).
Fina Camden!
Camden market, riktigt mysig. Om någon som läser mot förmodan inte varit i London (kändes som om alla varit där utom jag) så borde ni åka dit om så bara för att mysa runt.
Big Ben + ett gäng fina moln.
Ultimata Londonturistbilden! Röd dubbeldäckare, gigantiskt klocktorn och Palace of Westminster, tre flugor i en fotosmäll! (Stolpen till höger hade jag dock klarat mig utan ...)
Bästa köpet på resan, ett passfodral med världen på! (Jag var ju tvungen att visa upp det).
På lördagen var det fest!
Vi började hos en av Ellens Aupairkompisar, och sen gick vi till en rätt stor klubb men där tog vi inga bilder. Eller jo. En. Men den var inte den vackraste jag sett. Kul kväll var det iallafall!
Ljuset! Häftigt tyckte jag, så jag knäppte en bild.
 
Fanns så mycket mer fint, hade inte fattat att London var en så vacker stad! Men man ska inte överdriva bild-uppladdningen. Nu ska jag laga mig lite lunch. Puss och kram!

Kommentarer
Elin Nilsson

Jo, men du! Jag vet svaret på den mystiska frågan om vanten! Och det äääärr.. trumvirvel pleeease..: Du provsmakade ju lite (mycket) ost med den handen! :) (eller petade i näsan?!)

Svar: haha! dementerar bestämt detdär om näspetning, men resten kan du nog ha rätt i! ;)
vannernapavift.blogg.se

2013-02-05 @ 21:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0