< Till bloggens startsida

Résume

Ojoj, här har det varit dålig uppdatering från min sida. Beror dock på att det just nu är fullt upp i mitt lilla liv. Under de senaste två veckor har vi som skrivet haft besök från Norr av vår älskade syssling Mattias Spante. Har varit helt fantastiska och välbehövliga veckor som har bestått mycket av spelande och mys. Väldigt skönt att få tänka på annat än resan och umgås med kompisar.  När Spante är nere har man aldrig tråkigt! Huvudpunkterna under dessa dagar har varit:

 

14/2 alla hjärtansdag.

Skall spenderas med dem man älskar så jag umgicks med vänner. Jag, Elin, Spante, Ek och Max var på Harrys, Oliver kom senare, där vi åt gott och var med på Musikquizen. Tyvärr höll inte vår musikkunskap samma klass som maten då vi slutade tredje sist. Men som man brukar säga, det viktigaste är att man har roligt och det hade vi!

 

19/2 Milles födesedag.

11 hela år är nu min lillebror fylld, vill inte riktigt att han ska växa mer. Under själva kalaset så sjöng jag, Ludde, Max, Lukas, Tobbe och Lukas en egenkomponerad sång till Mille. Finns att köpa på itunes och på spotify. :D nej, men skämt och sidor var det en rolig kväll både för mig och förhoppningsvis för Mille

 

20/2 Hejdåfest

Jag hade ordnat en hejdåfest till mig själv. Vi var ungefär 20personer som var i lägenheten och åt Pizza och körde Musikquiz som två av mina kusiner hade fixat. Denna gång gick det bättre än på Harrys då mitt lag kom delad etta. Efter det bar det ut mot Harrys. Var en riktigt rolig kväll, en perfekt hejdåfest. Tack till alla inblandade!

 

23/2 Heldag på Kalmartravet

Trav och trav stod på schemat. Halv tolv anlände vi till Kalmar Trav bana och var där till halv sju. Tyvärr gick inte spelet något vidare med det var väldigt trevligt! På kvällen var det dags för min sista utgång innan jag lämnar landet. En utgång som slutade men en himla lång efterfest. Eftersom folk kom i omgångar och ville ha sovplats hos oss så la vi oss inte förrän klockan sju på morgonen. Var dock en rolig efterfest som även den innehöll en musikquiz.

 

Den 25/2 åkte Spante hem. Två Bra veckor där Elin har lärt sig hur det är att vara med i ett killgäng:D Hoppas det har varit lärorikt för henne.

/Måns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0