< Till bloggens startsida

Stockholmo

Tjabba tjena hallå

 

Lite uppdatering från mig. Är hemkommen ifrån en otroligt trevlig helg i vår vackra huvudstad.

 

Helgen började med att jag träffade två väldigt saknade vänner, Richard och Johan. (funderade på att kalla dem typ vän R och J, men jag tror de går med på att nämnas i denna blogg) Vi åt på en restaurang som hette Piren och sedan gick vi till Richard och såg på film. Var otroligt kul att få träffa dem och höra hur de går i deras liv.

På lördagen och söndagen blev det mys med familj och släkt. Och då blir det den vanliga fina uppdelningen. Max och mamma går och handlar och äter lunch på NK medan jag, Pappa och Mille äter på Pizza Hutt och tittar på datorer. Väldigt praktiskt att vi kan dela upp oss så att alla får ut det man vill. På kvällen så var vi killar i familjen och käkade med vår Morbror, även det var otroligt roligt!

Helgen avslutades med att jag var på ett lekland med barnen och de andra var på stan, vilket passade mig utmärkt!

 

/the man with the M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0