< Till bloggens startsida

你好

你好

我叫Måns.我是瑞典人. 我会说瑞典话, 我也会说英国话. 我二十岁. 我属鸡. 我很美 可是 我不很高. 我学中文, 可是我的中文不很好. 我喜欢喝茶. 我爸爸叫MAGNUS. 他的太太叫MALIN.

他们的三个孩子. MAX, MILLE 和 我. 我们的房子是红的.

我二零一三年三月一好要去北京.

再见

Ta det lugnt läsare, detta är ingen kinesiskt sexreklam, utan det är bara lilla jag, Måns Axelsson som precis har presenterar mig  och min familj på Kinesiska. Det är ju så att det finns även en pojk i denna blogg och det är jag. Medan mina damer reser till Sydamerika kommer jag att vara på andra sidan jordklotet, alltså I Kina. Vad jag ska göra där? Är lite oklart, men jag vet att jag får en lägenhet och ett arbete så det känns ju bra. Sen hittar man väl alltid någon rolig person att umgås med där nere, finns ju en del människor.

Aja, Ville bara kort presentera mig så återkommer jag när det börjar närma sig!:D

 

Översättning:

Hej!

Jag Heter Måns Axelsson. Jag är svensk. Jag kan prata Svenska, jag kan också prata engelska. Jag är tjugo år. Jag är född i tuppens år. Jag är snygg men jag är inte lång. Jag studerar kinesiska men min kinesiska är inte så jätte bra. Jag gillar att dricka te. Min pappa heter Magnus. Hans fru heter Malin. De har tre barn, Max, Mille och jag. Vårat hus är rött. Den första mars 2013 ska jag åka till Peking!

På återseende.


Kommentarer
elin den tuffe

Haha! Skön äru. :D

2013-01-22 @ 13:34:34
URL: http://vannernapavift.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0