< Till bloggens startsida

Idag tog jag ett beslut.

Hej och sådär!
 
Idag har jag varit i Kalmar och inhandlat pannlampa, nya hörlurar till ipoden och ett par byxor med massa fickor (dock inga så hi-tech att jag skulle platsa i Wetterstadfamiljen, men det är iallafall varken jeans eller tights). Stackars Måns som hade oturen att vara med fick även hänga med mig runt och kika på ryggsäckar, sovsäckar, plastbyttor och diverse annat halvkul. Om ni kikar lite lite till höger på skärmen ser ni nämligen att en ny kategori har dykt upp, en som heter "Elin i Sydamerika". Nu har jag liksom äntligen bestämt mig! Känns grymt. Den 13 mars flyger jag mot Chile med Rosa bussarna. Tumme upp!


Kommentarer
Annie

HÄRLIGT! HÄFTIGT! AWSOME! Du är ju bara för cooooool!! JAG ÄR AVIS! KAn du inte komma till mig i Bergen innan du drar? <3

Svar: Jag kan nog komma till Bergen! Det vore awesome om något :D Puss! <3
vannernapavift.blogg.se

2013-01-21 @ 17:00:25
stefan w

Heja Elin! Den här bloggen kommer att bli spännande...

2013-01-21 @ 18:34:49
Ellen

Åh, vad roligt!!

2013-01-21 @ 20:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0