< Till bloggens startsida

London fångat med turkos kamera

Hoppsan! Vi gick inte alls i St. John's Park. Jag var felunderrättad. Vi var i St. JAMES Park. Så tokigt kunde det tydligen bli i morgonförvirringen igår. Men struntsamma, här är lite bilder!
 
Dinosaurier! Gillar skuggan. (Natural History Museum)
Fortfarande på muséet. Blå avdelningen var min favorit, för där fanns sånahär.
Ful.
Elin och Ellen i samtal med ganska gammal panda.
Mina alldeles förträffliga resesällskap!
Och så lite vin på engelsk pub efter Lejonkungenmusikalen (som sagt var helt underbart bra).
Dunderfrukost på The Breakfast Club. Bacon, pannkakor med lönnsirap, potatis, äggröra, korv och smoothie tryckte vi i oss, och sen behövde vi inte äta mer den veckan.
Mätt tjej på riktigt mysigt ställe!
 
Sådär, det var första högen. Kommer nog en till skulle jag tro, för London var så himla fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0