< Till bloggens startsida

Mest svammel (från Sverige)

Hej på er!
Vill inte skräpa ner med tråkiga hemma-i-Sverige-inlägg nu utan mest berätta att jag håller på lite smått med att försöka planera upp min egen vår. Bland annat gör Måns och jag vårt bästa för att hitta en billig resa till London så att vi kan hälsa på Ellen, och jag har funderingar på att antingen söka jobb för en månad eller så, eller att använda min lediga tid framöver åt att åka och hälsa på kompisar utspridda över Sverige.
Och sen, förhoppningsvis och tumhållningsvis, åker även jag ut på en spännande resa! Vad det blir säger jag inte nu, mest för att jag har så helsikes svårt att bestämma mig. Men jag filar på planerna och kommer längre varje dag som går. (De dagarna det inte går bakåt p.g.a. ny idé ...)
 
Så, det var mitt liv just nu! Gör även mitt bästa för att inte tänka på hur lång tid det dröjer innan jag får återse mina kära, fina, underbara Guatemalianer igen. Hoppas ni tar hand om er och är försiktiga och inte går ut på egna små nattrundor i mörkret. Akta er för kidnappare, dålig mat och mygg. Tur ni har en gnutta vett i huvudet båda två och är utrustade med varsitt myggnät.

Puss och sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0