< Till bloggens startsida

Snart ska vi saga hejda

Nu sitter vi (jag och Elin) har pa vart fina hostel och har precis checkat ut vaskorna. Sen ska vi ata massa middag, och bunkra upp med chips infor en natt pa flygplatsen. Spannande!

Idag har vi besokt Brick Lanemarknaden och gatt en liten svang i St John's Park, bland annat. Mycket trevligt! Vi har dessutom satt i oss en hel del kaffe p.g.a. bristande nattsomn inatt. Vi var namligen ute med ett gang av Ellens aupairkompisar igarkvall och hade kul! (Och for forsta gangen sen vi kom hit gick jag utan understall. Har hela tiden gatt runt och sett ut som om jag ar helt redo att ta klivet ut i skidbacken, men som sagt, det ar KALLT har). Kom hem ratt sent och trodde att vi skulle fa sova, men icke! Vara australiensiska rumskompisar stovlade in annu senare och en av dem hade till och med med sig ett ragg. Det har hant mycket spannande i var sovsal sen vi flyttade in vill jag lova! Idag hittade jag en ny troja nerpackad i min vaska till exempel. Tack, tack, vem det nu var som la den dar, men den var ful sa jag ville inte ha den.

Nu ska vi aka buss nagonstans och ata. Hejdo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0