< Till bloggens startsida

Till alla er som vill höra om Afrika

Okej, måste passa på att avsluta Maria-i-Afrika-kategorin innan nästa resa påbörjas. Som ni märkt blev det lite krångel med bloggandet där nere..
Sen när jag väl kom hem tänkte jag åtgärda det hela med ett långt inlägg om hela resan. Så jag skrev ett sånt. Med bilder och allt. Sen glömde jag att publicera det och nu sitter jag och Carro på tåget mot nya äventyr. Så kan det gå.
Jag gör helt enkelt så att jag publicerar det när jag kommer hem, om några månader sisådär. Så alla ni som suttit uppe och väntat och vakat, alla ni som har tagit ledigt från jobb och skola för att se Marias Afrikainlägg först; nu vet ni det och ni får stå ut. Jag ber om ursäkt för dröjsmålet. Tack och Hej!

Ett par bilder som jag hade kvar på mobilen: (och ja, några snodde jag lite snabbt på Facebook).


Kommentarer
elin den skeve

jag sitter och hoppar av spänning och otålighet och förväntan! på riktigt alltså. puss!

2013-01-16 @ 21:14:34
URL: http://vannernapavift.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0