< Till bloggens startsida

Bergen, Norge!

Hej. Kände mest för att konstatera att jag spenderar min helg i en väldigt vacker stad! Fullt av berg, fjordvatten och små söta hus. Underbart! Bor hos Annie och Olle i deras mysiga lägenhet helt jättecentralt, nära till allt så de har det bra!
 
Igår var det fint väder (händer tydligen sällan här) så vi var ute i solen i hamnen, och på kvällen var det fest - Olle skulle ut med jättemånga jobbarkompisar så Annie och jag hängde på. Satt på en uteservering på en innergård och hade det bra! Idag började vi med en långfrukost och sen begav Annie och jag oss ut på litet äventyr! Vi tog bussen till ett ställe som heter Nipedalen där det finns en tjärn man kan vandra runt. Tog oss några fler timmar än vad det nog annars allmänt gör eftersom vi såklart ville trycka in två fikapauser och ganska många fotostopp. Fint var det iallafall! Vädret var lite grått och dimmigt sådär, men jag tycker om sånt väder och tjärnen såg liksom lite mystiskt magisk ut.  
 
Det var allt för idag. Adios!
 
 
 
Lite bilder i total oordning. Kan väl vara spännande och oförutsägbart tänkte jag. (Nä. Blev bara så och kan ej ändra från mobilen ...).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0