< Till bloggens startsida

Bildbomb 7: Djungeltrekk #2

Lite fler djungeltrekkingbilder! Känner att nu när jag påbörjat bildbombsprojektet kan jag inte bara sluta sådär mitt i. Blir ju konstigt. Så här:
 

Vi hittade en cool klippa som vi turades om att sitta på. Högt var det!

Utsikt ♥
 
Vi fick åka linbana över en flod för att komma till berget på andra sidan. Kändes halv-säker eftersom vi åkte tre personer i typ en potatislåda av trä, men det var kul!
 
En glaciär. Rätt tuff tyckte jag.
 
Här har vi lunchpaus. Sara och jag hittade en ledig hängmatta.
 
Dag tre åkte vi zipline! Åh så kul det var. (Jag på bilden wie!) Längsta linen var ca 1,5 kilometer, och ganska många meter hög. Häftig känsla. Vill göra om.
 
Sista biten till Aguas Calientes (närmaste staden till Machu Picchu) gick vi längs en tågräls. Tror det är den rälsen Machu Picchu-tåget åker på, väldigt vacker natur var det iallafall.
 
Fin! Denna blomman växte på Machu Picchu, men de bilderna kommer senare. Annars blir det så mycket på en gång!

Nu börjar resan kännas så avlägsen att man nästan upplever allt på nytt genom att kolla på bilderna. Den var ju grymt bra! Jag saknar den.
 
Nu förresten, kära läsare, är bloggänget återförenat igen! Så härligt! I sommar ska vi ha det riktigt bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0