< Till bloggens startsida

Shanghai och Wuzhen

Här kommer lite bilder från helgen!
Finans området i Shanghai. Ögongodis för mig som älskar skyskrapor
Självklart ville jag gå upp i en. Man fick lite svindel när man tittade ner. Det negatvia var dock att det var dimmigt så man såg inte så långt.
En mysig gata. Detta kan man väl kalla "gamla" shanghai, även om det inte är så gammalt.
Ett mysigt område:)
en jättefinpark mitt i Shanghai. Otroligt fint med vattnet, trädet och alla stenar. Väldigt trivsamt
en känd shoppinggata, som var riktigt häftigt under kvällen. Mycket fart och energi!:D
Shanghai by night!!
Tog en drink med Guiden på ett högt ställe. Var trevligt och utsikten var fantastiskt!
Västra delen av Wuzhen
Östra delen av Wuzhen
Wuzhen by night
Catherine, guiden jag hade i Shanghai, som var riktigt trevlig och bra!:D
Bilden är väl inte dne bästa, men här är i alla fall den andra guiden som jag hade i wuzhen

Kommentarer
Tinna

Kul följa din bloggning från Kina!! Vilket äventyr. Inlägget om betygs-sättningen på maten var extra skoj:-)
mvh Toves mamma (som du ej har en aaaaaning om vem jag är och som Tove nog tycker jag är jättepinsam som skriver här. Men ville bara säga att det uppskattas även av föräldragenerationen att se lite av världen ur era ögon)

Svar: vad roligt att bloggen underhåller dig:D, Det kan jag tänka mig och jag tycker hon inte ska tycka att du är pinsamt. Bara roligt att du kommenterar!
vannernapavift.blogg.se

2013-03-26 @ 14:06:46
Tinna

En blogg är väl till för att kommenteras så den som skriver får lite respons? :-) Men jag är väl hopplöst ute där....Ser att det är mer mat på G:-)

2013-03-27 @ 22:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0