< Till bloggens startsida

Ben, Park och lite sådant

Glömde berätta för våra bloggläsare att jag åkte iväg Inner Mongolia i fyra dagar. Berättar mer om det senare.

Innan jag åkte iväg så passade jag på att äta något som var riktigt gott! Lamm ben. Man fick ett helt Lamm ben som man självgrillade vid sitt bord! Det var jag, Samuel och Tsoa. Var riktigt gott och trevligt. Vädret var perfekt varmt, restaurangen låg i ett mysigt Hutong-område och maten var mumma. Detta rekommenderas starkt.

Jag hann även med att besöka en övergiven Nöjespark. Denna nöjespark var planerad att bli den största i Asien men på grund av pengabrist så lades den ner. Parken har sedan stått tom men nu har de börjat att förstöra den. Därför passade jag och 10personer till att besöka parken. Vi klättrade upp i ett ofärdigt slott och myste. Var fantastisk vy uppifrån och otroligt träligt. En av människorna hade med sig gitarr så det blev allsång. En otroligt rolig dag, med fantastiska människor!

Här är lite bilder:

Sam och Thosa hugger in!

Allt som blev kvar!
 
Entrén till Parken
 
"slottet" som vi stannade i
 
Det som finns kvar av Parken.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0