< Till bloggens startsida

En halv-vanlig torsdag och en ny vän.

Hej! Jag är i Stockholm! 
Sen jag kom hit idag har jag hunnit med en trevlig fika hos Agnes (och träffa hennes dalmatinervalp, så otroligt söt) och ett besök på Stockholms stadion (där Djurgården vann över KFF medan jag spillde dricka på mig själv, min syster och okänd kalmarsupporter i raden framför). Efter matchen begav jag och Johanna oss till humlegården för ett par glas vin, och på vägen hem träffade vi en något förfriskad och såklart jätteglad äldre djurgårdssupporter som berättade om var han föddes (bakom stadion) och om någon form av dam på 93 år som bodde någonstans i området (uppfattade inte riktigt kopplingen mellan dem dock). Dessutom upprepade han gång på gång orden: "ursäkta att jag svär, men fa-an vad trevligt det var att träffa er tjejer!". "Detsamma" svarade vi. Varje gång. Sen gick hans buss, och vi var återigen lämnade till vårt eget sällskap. 
 
Så var det med det. Imorgon åker jag till Arlanda för att ta flyget till Bergen i Norge. Spännande att se staden plus mysigt och kul att äntligen få träffa min fina vän Annie igen! Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0