< Till bloggens startsida

Många bollar i luften

Hejsan hoppsan falleralla. När julen kommer ska vara enda unge vara glad

 

Har inte bloggat på ett tag då jag har haft det fullt upp. Har de senaste dagarna besökt den kinesiska staden Chengdu, där jag träffade pandor och var uppe på ett heligt berg. Kommer berätta mer om det nästa vecka. För ikväll åker jag till Xian med tre polare. Kommer bli min sista utflykt innan jag åker hem. Är bara två veckor kvar nu.

 

Tänkte dock berätta vad jag gjorde i helgen

Lördag så var det GREAT WALL MUSICLA FESTIVAL. 17000 personer massa Kinesiska DJ som man inte hade någon aning om. Och så ANDYC som tydlig är känd och David Guetta!!  Var är rolig dag som dock började i kaos vilket vi dock förväntade oss, det är ju kina. Det störas kaoset var att ta sig dit. Var bussar som skulle föra oss till den kinesiska muren och det var ingen organisation. Ingen köning eller någonting det var bara att springa och jaga bussar och fightas och slåss. Tusentals ungdomar som springer efter bussar det var kul att se. Så eftertraktade är inte KLT hemma i Kalmar. Men när vi väl kom dig så var det oerhört kul. Bäst var David Guetta. Jag och en Hulin tog oss ända fram, det var en hård och jobbig väg men vi lyckades. Och det var fantastiskt, mäktig ljusshow, magiska människor och musiken var fantastisk. En härlig kväll med andra ord.

 

Söndags så var jag på en otroligt rolig haik. Men tyvärr var det en sorgsen dag. Sa hejdå till två av de bästa vännerna jag har haft här i Kina. Känns så lustigt att säga hejdå till vänner som man umgås så mycket med under denna period för vi kanske aldrig kommer ses igen. En tråkig tanke. Kommer bara bli mer och mer hejdån, är bara 2 veckor kvar till jag åker hem.

 

Det var lite om min förra helg när jag kommer tillbaka från Xian ska ni få höra mer om Chengdu och självklart Xian.

 

Fina utsikt över en liten fiskeby,
 
Såhär glad (galen) blir jag av muren
 
Så vackert, tycker jag!
 
The group!
 
Mot scenerna!!
 
Bra drag!
 
Guetta!

Hasta la korvas.


Kommentarer
e lin

Hasta la korvas var nog bäst hittills. Jag åkte med klt idag faktiskt! Det var ingen alls som sprang efter min buss :( och så var det dyrt också.

Svar: Var otroligt nöjd med den! KLT, man kan ladrig lita på dem.Får ta och bli lite populära
vannernapavift.blogg.se

2013-05-17 @ 13:00:07
URL: http://vannernapavift.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0