< Till bloggens startsida

Sista helgen, Babyk

Vad gör Måns sista helgen i Kina jo detta:

 

Fredag så blev den en sista utgång. Middag med ett gäng personer och så utgång. Var riktigt trevligt som vanligt. Kommer sakna den billiga fejk spriten och uteställena där du kan vara precis som du vill. Beijings uteliv har varit det bästa jag varit med om. Fantastiskt!

 

Lördag så åkte jag och tre till personer till Tianjin- En stad nära Beijing. Var en väldigt fin och romantisk stad men tyvärr inte så jättemycket att göra. Tur man hade trevliga människor med sig.

 

Söndag var sista Haiken med haikgruppen. Var en bra haik men otroligt sorgligt. Jag kommer sakna Muren väldigt mycket, är så vackert och så bra träning att vandra. Men framfröaalt kommer jag sakna gruppen, har träffat oerhört många bra och roliga vänner. Vill verkligen inte lämna dem. När vi vandrade var det första gången jag fick smått panik över att lämna Kina. Alla dessa människor som har förgyllt min vardag ska jag bara lämna. Varför? Men sånt är livet.

 

Det var lite kort info om min helg. Kommande vecka är det fullt upp men mer om det senare. Här är lite bilder. 

Gruppen som åkte till Tianjin

Tianjin eye.

Natvyn från Tianjin Eye.

Njuter med en flaska rött.

Och självklart är det ett Great Wall vin jag dricker.
 
en fåger spanar över oss. Fågel är svart ett tecken på att naturen sörjer att jag åker iväg...
 
Gruppen som var med under min sista haik.
 
fem dagar kvar nu
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0