< Till bloggens startsida

BERLIN1.

Eftersom detta var litegrann-blandannat-någonstans tänkt som en reseblogg (typ) och jag ju faktiskt varit på en liten resa som jag precis sorterat lite bilder ifrån, tänkte jag lägga upp några av nämnda bilder! Kul va? Händer ju inte såvärst mycket på denna bloggen nu för tiden ... (Hint MariaCarroMåns! Blogga!)
 
Så här såg Berlin ut i augusti 2013!
 
Berlinmuren, denna målningen var så fin att den fick bli min nya datorbakgrund! Ära!
Berlinmuren igen.
Minnesmonument som byggdes efter 2:a världskriget, stenformationerna alltså.
Gatan vi bodde på
Fika!
Fika #2. Tuff?
Berlin zoo, så mysigt! Kunde flyttat in i akvariedelen.
Jag tyckte bäst om maneterna.
Så fina akvarier!
Fint zoo = nöjd Elin.
Kung.
Isbjörnarna var söta!
Och så lite fix. Ett måste.
Där var en liten del av resan. Kanske kommer en liten del till en annan dag. Eller så gör det inte det. Spännande! Puss på er!

Kommentarer
Annie

Mysresa, saknar dig. <3

Svar: jag saknar dig också favoritrumskompis! <3
vannernapavift.blogg.se

2013-10-03 @ 07:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0