< Till bloggens startsida

Hej vänner!

Tänkte bara uppdatera om mitt liv. Så ingen ligger sömnlös och undrar vad jag har för mig om dagarna. Jag har bott ett litet tag nu på nästan norraste Öland, där jag bor i ett brygghus med min fina vän Annie. Vi har det riktigt bra! Ska vara vikarie på ett äldreboende där i några veckor till, och sen ... Får vi se. Jag är inte så värst bra på eller noga med det där med planering, som ni kanske märkt vid detta laget. Men det brukar lösa sig på ett eller annat sätt. Ju.
 
Och så har jag varit i Berlin sen sist också! Bilder därifrån kanske dyker upp här någon gång framöver. Jättehärlig stad absolut!

Nu ska jag försöka få tag i min vapendragare (och kompis) Maria. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0