< Till bloggens startsida

Bye Austalien

Hejsan!

Har varit dålig på att blogga, men ni behöver inte vara oroliga. Har det hur bra som helst. Gjort 2 saker som varit bland det bästa på min resa. Första var seglingsturen i Whit Sundays. 2 nätter och 2 dagar med sol, bad, dyk och fest. Var riktigt roligt! Stannade till också på en helt sjukt fin strand, sån man ser på vykort! Andra kvällen var det lekar som jag vann och blev utnämnd kung av Clipperm, så nu är det inte bara max som blivit kung ;). Var så bra människor, var jobbigt att lämna dem men hittade sanbbt nya på nästa ställe som var Fraiser Island. 3dagar och nätter innehållande 4WD, körde för första gången på fel sida, i sand och på en ö. Var också väldigt fint och innehöll mycket badande! Det som gjorde resan var folket. Alla i vår bil var så roliga + några till från de andra bilarna. Viu klickade verkligen snabbt. Efter turen hade vi en rolig utekväll som slutade med att vi satt på stranden, drack och såg en meteorskur. Det var så sjukt fint och trevligt. Kommer sakna dem massa. Bästa med att resa är att träffa folk, det värsta är att säga hejdå till dem. Sitter nu I Brisbane, där jag har chillat mest och handlat. Lyckades förstöra min gopro, mobil och kameralins i Australien så var tvungen att köpa lite nya prylar.

 

Om 4h lämnar jag Australien. Har varit riktigt roligt, annorlunda mot *NZ men väldigt kul! Kommer sakna alla roliga människor. Men kommer om 1 dag att träffa ELIIN CARRO OCH TOBBE!! Kommer för första gången resa med andra personer. Ser så sjukt mycket framemot det. Hörs nästa gång i Asien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0