< Till bloggens startsida

Dykning, Bejbyy

 

Tillbaka efter det bästa jag har gjort so far på denna resa, kanske bästa i mitt liv. 15dyk på 4dagar vid stora barriärrevet. Så bra! Lördag morgon åkte vi ut till båten som skulle vara vårt hem. Visste inte att jag älskade att vara på en båt så mycket. Gillade gugningen och känslan att kopplas bort från allt annat, om det inte var nog så var mate3n helt fantastiskt. Helt Otroligt. Vi fick Desser!! Vet inte när senast jag åt Dessert!!!!!!!!! Så gott!!!!. Första dagen så gjorde vi träningsdyk och andra dagen blev vi open water certifierade. Fick ett fundive och ett nattdyk innan jag fortsatte med min Advanced kurs som jag blev klar med idag. Förutom träningsdyk gjorde jag mer Fun dive och ett till nattdyk som var det bästa. Så många hajar som simmade riktigt nära en. Var NAjs! Förutom hajar såg vi sköldpaddor, stingrays, clownfiskar, fler fiskar från filmen Hitta Nemo och ,massa annat. Var så fint! Dock är inte fiskarna jag gillar mest utan känslan att var under vatten, bara chilla och åka upp och ner. Trodde inte jag skulle gilla det så mycket!! Så roligt! Gruppen jag hade var också riktigt bra. Vi klickade snabbt och blev som en liten familj. Riktigt tråkigt att lämna dem men sånt är livet.

2 dagar framöver åker jag till en regnskog innan jag åker vidare från Carins mot Townsville och Magnetic Island. Får se när vi hörs nästa gång!


Kommentarer
Carolina den stora och visa

Åh Månsis! Nu ska vi dyka massa tillsammans!!!! <3

2014-04-11 @ 09:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0