< Till bloggens startsida

Jag har varit på mitt första dop!

(Förutom mitt eget då ...)

Förra helgen döptes min systerdotter, lilla Emma, i Slottskyrkan i Kalmar. Mycket fint, och en hel del Guds ord. Kan väl inte säga att jag är helt frälst ändå.

Fick i alla fall uppdraget att fota lite. Här är bilder!

 Stolta föräldrar!
Att döpas var väl inte det roligaste man kunde syssla med en lördag, tyckte Emma. Här är hon ändå rätt glad, jämförelsevis.
Men mamma var kul!
Sötbebis.
Sen var det lunch på Solbacken och Olle gick loss på pianot. Cool.
Bästa kompisarna.
 
Så himla mysig dag var det. Detta kommer också bli en mysig dag, för snart ska jag till Lund och träffa Maria och se nya lägenheten plus flyttkaoset. Spännande!
 
Puss och kraaam!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0