< Till bloggens startsida

Snart packning!

Precis kommit hem till Kalmar och ska sätta igång att packa. På tisdag åker vi så overkligt!
Iallafall, satte mig vid datorn och klickade in på en bildmapp för att slötitta lite medan jag pratade med min fina vän Carolina i telefon, och titta vad jag hittade för fint ...

... en otroligt vacker bild, och kanske även anledningen till att jag inte mådde så bra de närmaste dagarna efter raftingturen i Sydamerika. Att dricka argentinskt flodvatten var halvgott och rekommenderas ej, varken för smakens eller hälsans skull. Det är alltså jag som gapar längst fram.
 
 
Har ju inte visat några bilder från denna lilla utflykten så tänkte det kunde vara trevligt. Mest för mig kanske, som kan titta på bilderna på bloggen hur lätt som helst i framtiden. Sjukt bra, skaffa blogg mina kära vänner! Här är en liten fors där det stänkte lite vatten.
 
Såhär fin natur var det där vi skumpade runt i vår gummibåt.
 
Dessutom är det snart ett helt år sedan vi kom hem från Sydamerika. Tiden går fort ochsåvidare. Mycket fin resa var det!
 
Puss och kram på er! Nu ska jag plocka fram min lille packlista.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0