< Till bloggens startsida

Tyngden på dalskidan älskling #ValTho

Hej kära kära vänner!
 
Här sitter lilla jag på ett tåg påväg hem till Kalmar. Shiit vad tre månader har gått fort. Nästan obehagligt fort! Känner att någon typ av ålderskris är på gång (?!?)
 
Nää! Men tiden har verkligen flugit iväg. Och så bra jag har haft det. Topp tre!
 
Tänkte att jag kunde lägga upp lite bilder såhär på eftermiddagskvisten. Alvesta har inte mycket annat spännande att erbjuda.
 
Och så vill jag dela med mig av en guldklimp i musikhistoria. Se det lite som ett soundtrack till min säsong: Markoolio – Vuxenpoäng
 
Vi har haft det så bra man kan tror jag. Vår älskade lägenhet med Jokerfamiljen❤️Moa, Albin, Åberg Maja och Lovisa. Utan dem hade det INTE varit samma sak.
 
(Obs så har jag stulit lite bilder från diverse medsäsongare. De var ju så fina.)








Och så kom solen och picknickarnas tid.



 
Och afterski!


Sen åkte vi ju lite också!






Och eftersom ingen i Joker(för att förtydliga- vår lägenhetsbyggmad hette så) jobbade så var vi ju på nåt sätt tvugna att sysselsätta oss med annat. Så mycket temafester och skumma idéer.
 


Turkfest. Heroparty. Jokerfest. Och likörkväll. Bland annat.




Och så åkte vi Snowblades! (Kan ha varit min lyckligaste dag) och oooo vad vi gick in för det. Jeans, solglajjor, inga goggles och så anammade vi hela "blades-kroppspråket".
 
~Joker Blade Mafia~




"Ett liv på Blades är ett liv i lycka."
 
Och är man i Frankrike blir det mycket ost och vin. Det är oundvikligt. 



Om ni inte sett filmen "Stockholm Boggie", så gör det! Här kommer vår välövade tolkning av StockholmBoggie-tricket. Sista dagen - satte sönder det!

Jag har träffat så Ooootroligt mycket härliga människor. Och varit så kroniskt lycklig här nere. Tack alla er!

(Och alla de som inte råkade vara med på den här bilden också såklart!)
 
#Lambada❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0