< Till bloggens startsida

# 16 TJENA GUBBEN

Bonjour mes frères et sœurs.
 
Zupp?
 
Här kommer en liten update från ett blåskiftande vrak någonstans nere i franska alperna. Blåmärken börjar liksom bli lite min grej tror jag...
 
Jag har det braaaa här, börjar få lite lätt separationsångest för när jag ska lämna det här stället. Så mycket underbara människor ! Och vår lägenhet, jag vill inte flytta därifrån. 
 
(Första veckorna hade vi inte helt sällan oväntade besök. Eftersom vi varken hade skylt eller nummer på vår dörr kom det in lite diverse personer som helt enkelt trodde att de bodde där. SÅ, detta tog jag i mina händer och löste problemet på detta sätt:
 
Märkte dörren helt enkelt. + att alla hälsar så trevligt när de kommer in till oss nu!)
 
Annars då? Jo, jag tappade bort min plånbok när jag var ute sist- hittde den igen hos en söt polis! Ibland går jag och badar i Sportcentret. Vi har nämligen köpt säsångskort där. De har både trampoliner, hoppborgar och bollhav! Vi äter mycket korv, och den grönsaken som är prisnedsatt just denna veckan. Oftast är det broccoli. Men det är väl nyttingt och bra. Jag har blivit lite solbränd i ansiktet men är logiskt nog likblekblå på halsen. Vilket resulterar i att jag ser ut som att jag har solat i solarium i polo - Schnyckt! 
 
Ja, har ni frågor om mitt liv är det bara att ställa dem kompisar.
 
Mister Moe och Lowisa picnicar på berget
 
Våra absolut bästa brorsor! Abbe och Fredrik <3 Hjärta till dem!
 
 
 
Picnic med Jokergänget - Det är så vårt hus heter.
 
Nu ska jag hem till Moa som är sjuk. Kanske koka henne en kopp te som den snälla och omtänksamma själ jag är.
 
Ha'de! (måste erkänna att den där förbannade norska frasen var svårare att bli av med än man kunnat tro...)

Kommentarer
Ingrid

Åh, så härligt att höra att allt är bra med dig! Saknar dig Carro hehe, vi får höras oftare😊

2014-03-01 @ 10:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0