< Till bloggens startsida

Forsta dagen, siktar hogt

 
 
Tjabba Tjena Halla!

 

Sitter nu efter Första Dagen nu på denna resa. Resan hit gick  förvånansvärt snabbt och bra. Kunde till och med sova lite på flyget vilket jag typ aldrig kunnat göra, så redan då kände jag att det här kommer bli bra;)

 

Idag har det varit en helt fantastiskt fin dag. 26grader och inte ett moln på himlen, lite skillnad mot va det var i Sverige när man åkte. Började Auckland-dagen med att få stressa lite då jag hade läst fel på bussarna. Trodde det tog 10minuter att ta sig till hostellet men det var visst att bussarna åkte var 10minuten, tog 45minuter. Men det löste sig tillslut.

 

Jag satte ribban högt för denna resa då jag åkte upp i NZ hösta byggnad och gjorde skywalk och skyjump. Se bilder nedan. Var riktigt fräckt och helt fantastisk utsikt. Auckland är en av de finaste städer jag har varit i. helt otroligt vackert! Efter detta äventyr hände det inte så jättemycket, jag gick runt för att titta till staden, handlade grejer jag glömt. Skönt att kunna ta det lugnt efter en lång flygresa. Men imorgon börjar det på riktigt, halv 8 går bussen mot nordligare ställen. Spännande!

 

Allt för mig, jag frodas och mår bra just nu!

 
\
Precis inna ja hoppar ner fran en 195meters hog byggnad.
 
 
 
Skywalk, har gick mar runt byggnaden pa en smal avsats, var nastan jobbigare an skywalk, speceillt nar man skulle ga baklanges och titta uppat
 
.
Utsiktsbilder fr[n Tornet
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Tigermamman

Wow! Kul att du tyckte bussen var stressigt men inte hoppet....! ;)

2014-02-16 @ 15:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0