< Till bloggens startsida

hä'r kommer alla känslor på en och samma gång

Jag igen dåva.

 

Lever i ett paradis här nere. Att ett land kan vara så vackert är helt oroligt. Var du än tittar så är det så fint! Men vad har jag gjort sen vi sist hördes av jo, detta:

 

Det bar av mot Öst kusten av Nya zealand med en buss på 15personer. Det började lite oroande då busschaffören var ny på jobbet och hade ingen koll, men det ordnade sig tillslut. Första stoppet var Gisborne, en surfstad. På kvällen hade vi bbq och gick ner till stranden och gjorde upp eld, drack öl och sjöng tillsammans. Var hur mysigt som helst!

 

Dag 2 så fick vi mata stingrays, var lite coolt. Och så surfade jag lite. Går framåt dock långt ifrån duktig. Är riktigt roligt i alla fall. Sen bar det av mot NZ längsta pier. Där jag och en kille till hoppade i och badade. Så skönt att bada i havet! Är glad att jag är i ett varmt land! Slutdestination var te aroar där vi bodde i ett jättemysigt hostel. Tjejerna här skulle älskat det.

 

Dag 3, alltså igår,  åkte vi ut till Nz östligaste fyr. Här fick vi se underbar natur. Är så sjukt vackert här!! Sen stannade vi på en glass och nötfabrik och fick testa hemmagjord gass, så gott! Slutdestinationen var tekahora. Där vi snorklade, kajakade lite och drack öl och njöt av det fina vädret. Umgicks till småtimmarna. Idag så är det en vilodag tills imorgon då jag kommer besöka en aktiv vulkan, lite häftigt kan jag tycka!

Det som är mest härligt är alla människor man träffar, man har så kul ihop! Älskar att resa:D :D

 

Hörs framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0