< Till bloggens startsida

Hej hå Hej hå

Jag iden då.

 

Vad har hänt på dessa två dagar jo en hel del faktiskt. Igår var jag som jag skrivit innan på en aktiv vulkan. Kallad white island. Var riktigt coolt och väldigt fint. Härligt att få känna moder jords krafter. Var ingen lavavulkan så man såg intet sådant utan var mer aska, stenar och sulfid. Dock fortfarande coolt. Innan vi tog oss tillbaka till fastlandet fick vi bada vid ön. Inte varje dag man har en vulkan till badgranne. Var underbart. Vädret båda dagarna har varit helt fantastiskt! Njuter! Efter det bar det mot Rotura där jag och en tysk tjej gick på marknad. Vi åt till vi storknade. Efter det försökte en man göra oss till kristna gick dock inte så bra, fick en liten bok som skulle motbevisa evolutionen. Var riktigt rolig läsning!

 

Dag två, idag började med att besöka Hobbiton. Som var riktigt häftigt och fint det med, allt här är fint. Var ganska dyrt men värt det tyckte jag. Coolt att ser alla små hus och få höra hur mycket jobb de la ner på filmerna. Hobbiton turen slutade på Green dragon där vi fick oss en öl! Så gott!

 

Efter det så gick jag och den tyska tjejen en tur genom staden. Rotorua är en väldigt mysig och fin by. Rekommenderas att åka hit! Sen har jag mest chillat, fixat med bilder och lite så. Ikväll så ska vi testa roturas uteliv, får se om det kan slå kalmars?

 

Hoppas alla har det bra hemma:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0