< Till bloggens startsida

Lissabon!

Hej hej. 
Idag gick Tobbe och jag upp okristligt tidigt för att hinna med planet mot Portugal och Lissabon. Här har vi ägnat söndagen åt att spatsera runt i solen och titta på fina husfasader och utsikter och annat spännande. Dag ett här resulterade även i inte mindre än åtta köpa-knark-förfrågningar, den första redan under frukosten. Sååå skumma ser vi väl ändå inte ut att vara? Jag har även sett till att skämma ut mig en smula på den lokala indiska restaurangen, genom att göra ett par av mina extra höga och olägliga hickningar. Fin start på resan! 
 
Nu ska vi fundera ut morgondagen. Puss på er! 
 
Fin utsikt!
 
 
Mannen som vakar över vår säng. Vi kan inte riktigt komma överens om det mest liknar Zlatan/Jesus eller DiLeva/Ola Salo. Vad tycker ni?
 
Puss och kram!

Kommentarer
elin nilsson

HAHAA jag skulle kompromissa och säga Zlatan/DiLeva! :)
lite läskig ändå..

2014-02-25 @ 00:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0