< Till bloggens startsida

NZ here I come, och lite andra länder

Hejsan hoppsan bara lilla jag.

 

Har varit väääldigt (visste ni att förr i tiden så la man till extra vokaler för att det skulle vara lite finare, tycker själv det ser mest knasigt ut.) dålig på att uppdatera bloggen men nu ska det bli ändring på detta

 

Jag har under hösten varit sjuk och är nu äntligen Frisk! Hur firar vi detta, med en förhoppningsvis fantastisk resa. Planet lyfter nästa fredag och när det kommer hem det får vi se. Försa anhalten blir Nya Zeeland där jag kommer åka med ett bussbolag som heter Stray fram till slutet på Mars. Kommer bli fina vyer och härliga aktiviteter och kanske en öl eller två.

 

Efter att ha slagit klackarna i taket i NZ så bär det av mot grannön Australien, blir dock kortvarig här kanske en vecka kanske lite mer. Ska ta dykarcertificat i Carins och sen får i se lite vad som händer med mig.

 

Transportmedel (som jag tror är flyg, går liksom inte cykla från Australien) går mot Asien där jag förhoppningsvis kommer träffa på Carolina den fina, Elin den ultimate och Tobbe den sköna filuren i Skurup. Vi ska sen visa Sydostasien hur man lever loppan.

 

Hur resan går mot sitt slut vet vi inte men jag hoppas jag har pengar kvar att ta mig tillbaka till Sverige i sommar.

 

Lite info om mig ska föröska uppdatera mer frekvent nu!

 

Hasta la Vista

Pizza


Kommentarer
Annie Andersson

Kul att du är frisk nu Måns! Elin kanske berättat att jag är i nya Zeeland nu, åker också med stray! Så jag hoppas vi ses på vägarna, hör av dig så kanske våra vägar kan korsas :)

Svar: Men vad kul! hoppas jag med, får höra av mig så får vi se om våra vägar korsars!:D
vannernapavift.blogg.se

2014-02-07 @ 22:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0