< Till bloggens startsida

on my way§

Hejsan hoippsan fallerallera när julen kommer ska varenda unge vara glad. Nej det är inte jul här men kul har jag i alla fall!

 

Sen jag senast skrev har jag Varit på tre härliga ställen. Eller det första var inte så jättehärligt, men det var på grund av vädret. Hette HaHei beach, en liten semesterställe som skulle varit mysigt i solsken. Som tur va hade vi en rolig BBQ på kvällen, så det var ju najs!

 

Dagen efter var dock helt fantastisk, sjukt bra! Åkte till en surfstaden Raglan. Var så vackert här och vädret var underbart. Testade på Surfing vilket var svårt men riktigt roligt! Lyckades stå upp ett antal gånger! Denna underbara dag avslutades men en fin båttur till solnegången med allt folk från Bussen. Trevligt var ordet! Är så sjukt roliga människor som jag är med just nu, det gör allt så mycket bättre!

 

Igår så stannade vi fört till i Waitomo grottorna där man fick se glowworms och jag absailade, var ett härligt äventyr! Sen åkte vi till ett Maori ställe och fick en kulturell natt. Var härligt och riktigt god mat! Vi killar fick lära oss krigsdansen NZ rugbylag gör innan match. Såg rätt roligt ut.

 

Sen nu så sitter jag här dagen efter och väntar på bussen som tar mig öster ut där jag kommer spendera 3nätter på tre olika ställen innan jag kommer tillbaka hit till Roturura. Så vi hörs nog då!

 

Just det sett mina första vattenfall, det är ju alltid en upplevelse! Sen lite tråkigt är att jag kommer bra överens med tre st personer som tyvärr jag måste lämna, hoppas att vi ses senare under resan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0