< Till bloggens startsida

Skottland, bejby! (Måste ju också).

Hellu!
 
Nånting jag tänkt göra jättelänge är att visa lite bilder från när vi var i Skottland i höstas. Sen tappade jag bort bilderna, och nu är de äääntligen återfunna. Så då kör väl vi då.

Första kvällen, efter att ha landat i Edinburgh och sen tagit bussen hela vägen upp till Inverness. Såhär fin var den lilla staden by night!
 
Inverness ligger precis jättenära Loch Ness, det var därför vi valde att bo där. Denna floden har någon sorts samband med Loch Ness men minns tyvärr inte riktigt hur det var med det.
 
Dagen efter tog vi en liten höstpromenix!
 
Eftersom vi var i Skottland hade alla städer varsitt eget slott. Här är Inverness-slottet!
 
Sen åkte vi till Loch Ness!
 
Tyvärr hade vi lite oflyt och kom dit precis när slottsruinen stängde för dagen, så vi fick titta på allt från vägen istället. Funkade också.
 
Tobbe tittar på sjö.
 
Mamma var liiite orolig att vi skulle bli uppätna av sjöodjuret som "bor där", men vi såg'na inte ens.
 
Urquhart Castle.
 
Tobbe tittar på busstavla. (Det visade sig att vi skulle vara fast där ända tills det blev mörkt, utan en enda annan människa i sikte. Men vi löste det med hjälp av picknick och lite vandring fram och tillbaka längs vägen).
 
Höstfint var det ju också.
 
Haha! Inser att bilderna där personer (=vi) är med ser typ likadana ut. Men jag kan lova att iallafall Tobbe inte posar, jag verkade bara tycka om bilder i profil just den dagen.

Kramis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0