< Till bloggens startsida

Tignes les Brevieres

Hej där alla i både varmt, kallt och slask!

Måns! Alla vi här hurrar för din resa! Ha det (fortsatt) underbart, gör inget dumt och glöm inte smörja dig! Lite råd från din vapendragare

Jag har det bra jag med. Inget brutet än👍 men jag måste ändå erkänna att flera av mina kroppsdelar har en märklig blålila färg... Men det hör ju till, inte sant!

Just nu är jag i Tignes les Brevieres med La familia. Såå mysigt! Trots att jag inte varit hemifrån mycket mer än en månad känns det ändå lite speciellt. Bästa kan vara maten! Kött❤️Grönsaker❤️Inte pasta&korv❤️

"Hemma" i Val Thorens är det chill. Jag jobbar inte, åker massa skidor och bräda, dricker öl och hoppar hoppborg. Typ så.

Går var vi ute och offpistade. Svettigt värre.<~men kul!








Sådär ja. Bloggar och klart.

Fred ut✌️

Kommentarer
Elin

Jackan var faktiskt skitsnygg! Bara en fundering såhär en lördag. Puss puss!

2014-02-22 @ 20:56:05
URL: http://vannernapavift.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0